Multikultur: Nettos sociale medier er overtaget af tyrkere

Nettos Instagram-profil er blevet hacket af det, der tilsyneladende er tyrkiske forbrydere.

Væk er de slagkraftige tilbud fra supermarkedskæden. I stedet ses teksten “Magt er ikke noget, man får, men noget man tager” – skrevet på klingende tyrkisk.

“Vi har fået ubudne gæster,” siger Henrik Vinther Olesen, kommunikationsdirektør hos Salling Group. Salling Group er koncernen bag lavpriskæden Netto.

Henrik Olesen på LinkedIn.

I 2013 bukkede Netto-kæden under for det muslimske pres, da medlemmer fra den berygtede Abdol Hamid-klan fra Vollsmose fik gennemtrumfet, at ansatte i Dansk Supermarked (Salling Groups daværende navn, red.) kunne bære shariatørklæde.

Nu er Netto igen blevet overmandet af fremmede fjender.


Se også Hvem myrdede Mads Arberg?: “… en høj fyr med sort, kort hår”, en mand med ’sort hår og kraftigt fuldskæg’

Be the first to comment on "Multikultur: Nettos sociale medier er overtaget af tyrkere"

Efterlad en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.